Tema: Re: HD vaizdas issilaksto kvadraciukais
Autorius: Night
Data: 2012-12-09 17:32:15
Su sw decodinimu negaliu pabandyti - procas per silpnas, lagina. O kaip su
kitu dekoderiu bandyt? Is viso nezinau, koks dekoderis dabar ta hd medziaga
valgo - sakau, svieziai instaliuoti windowsai, xbmc ir mpc. Viskas, nieko
papildomo. Kaip pabadyti kita dekoderi?

Beje, ant kito kompo kai bandziau, tai ten VLC buvo su default nustatymais,
tai kogero dekoduodavo sw, nes VLC by default buna hardware decode ijungtas.
Bet ten procas i5, tai problemu nebuvo.