Tema: Re: HD vaizdas issilaksto kvadraciukais
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-09 15:42:11
Pažiūrėk ar lieka kvadratai su kitu dekoderiu (dxva/software), po to
žiūrėsim toliau kas gali būt :)

Kvadratai pasireiškia, jei kur nors pasimeta duomenys, pvz blogas ramas,
blogas vaizdas, (nebūtinai hw, gali ir sw lygyje būt blogas)

Jei būtų bėdos su nuskaitymu, greičiausiai trukčiotu, nes playeris net
nebandytu dekoduot blogų (su trūkstama info) freimų. Turėjau 1080p filmų su
mkv virš 15GB kur 100tinio lano neužteko, bet tada trukčioja, ne
macroblokinasi.