Tema: Re: HD vaizdas issilaksto kvadraciukais
Autorius: Night
Data: 2012-12-09 23:58:26
Ziuriu per xbmc, bet ten kogero negalima pasirinkti codecu.

MPC susiintaliavau tik pabandymui, ar efektas islieka.

Gal galit apsviesti - kuris ten to vaizdo apdorojomo etapas vyksta
hardwariskai? Kaip suprantu codec'as "islukstena" konteineri ir iskoduoja is
jo garsa ir vaizda, o tada jau kazkas ta vaizda pavercia i pixe