Tema: Re: Labai labai reikia routerio, nepykit
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-02-13 16:58:48
Smarkiai dekingas visiems atsakiusiems -:)
Pasileidau ClarkConnect 4.3 community versija. Reikalauja kompo su 512ram
bet eina ir su 128, ko tik ten ji neturi...
Zinau, kad nesugadinsiu, rasiau, kad nelabai moku greitai susimesti routeri
init 2 rezime. Siaip dirbu su debianu, po mazu, isleto -:)))
Gero savaitgalio.