Tema: Re: Labai labai reikia routerio, nepykit
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-11 19:43:38
> Na as irgi panasiai ieskojau...bet reikia web-interface, o tokio nemokamo
> nerandu
>
> Supranti, neesu asas linukse bet su debian'u esu pakures jau 3-4 routerius
> init 2 t.y tekstiniame rezime. Taciau tai man uztrunka nuo puses savaites
> iki savaites. O dabar tiek laiko nera, ir uztai reikia rasti konfiguruojama
> per web sasaja kaip bele koki hardwarini routeri. O tokio nemokamo nerandu
>   FwFloppy yra konfiguruojamas berods tekstiniame rezime deja

Paimk, pavyzdziui koki nors SUSE live CD, su YaST'u nurodyk vidine ir isorine tinklo kotra. Ten pat ir portus susirasi, o firewall'o tables, jeigu tau tokios reikalingos, nusikopijuok is anksciau konfiguruotu routeriu i diskete ar usb ir pasileisk. Tik abejoju ar tau ju reikia tokiam trumpam laikui.