Tema: Re: Labai labai reikia routerio, nepykit
Autorius: azartas
Data: 2009-02-12 23:47:01
Drąsiau drambliuk :) Mokėti ten nelabai yra ką, parsisiunti ISO failą,
iškepi CD,
įdedi, startuoji, pasakai kuri tinklo plokštė WAN kuri LAN ir viskas, turi
veikiantį
daiktą su išsvajotu web interfeisu :) pfsense gali dar padaryti, kad
įrašytų viską į hdd.
Blogiau juk nepadarysi, nieko nesugadinsi :)