Tema: Re: darbas
Autorius: Nerijus
Data: 2011-10-06 11:40:29
On 2011-10-06 10:39, Dainius wrote:
> Kokias kainas? Cia darbo skelbimas ir jei matai, kad jis neatitinka tavo
> poreikiu t.y. yra is kitokio pabudzio, tai kaip gali kazkuom piktinti.
> Ar tu nori, kad lietuvoje visi gautu vienodas algas. As tai buciau ne
> pries, bet tada vis tiek rasi ka nors negero, vat sefas i darba ateina
> pusvalandziu veliau ir dar per pietus kazkur isvaziuoja. Kodel as negaliu..

	Mano poreikius kaip tik atitinka, bet pamashius prierasha, kad tai
universitetas, tai begi kuo toliau. Nebent jie "pasiulytu" kazka tokio
"neuniversitetishko". Bet kiek supratau nieko tokio nesiulo, todel
visishkai aishku, jog algos jie niekada neskelbs, nes tikrai "nesulausks
nei vieno pretendento". :-)

	N. M.