Tema: Re: darbas
Autorius: Nerijus
Data: 2011-10-04 13:46:32
On 2011-10-04 09:36, Dainius wrote:

> veikti reikia visada ir pageidautina kuo skirtingesne veikla, jei
> nenorima tapti darzove. Beda, kad daugumas nenori nieko keisti patys,
> nori, kad kazkas uz juos pakeistu. Todel masemis manipuliuoti ir nera
> taip sudetinga, blogai tik, kad atsiranda zmoniu tuom besinaudojanciu ir
> veikianciu tik savo naudai.
> Informacijos gauti pries kokius 50 metu gal ir buvo labai sudetinga, bet
> dabar reikia tik noro. O jau adminas informacijos ieskoti tikrai turetu
> moketi.

	Tam, kad pradechiau kazko jieshkoti, mane reiktu "sudominti". O ta ir
turetu padaryti skelbimas. O dabar jis to nedaro, nes ishgirdus zhodi
universitetas, viska uzhmusha ishankstine nuomone apie ten vyraujancius
procesus.
	Todel IMHO skelbimas turetu pats ta nuomone keisti, pvz., nurodydamas
"neuniversitetine" alga. :-)

	N.  M.