Tema: Re: 11.04
Autorius: tomis
Data: 2011-07-30 13:30:33
Nemanau, kad daugumai uztenka browsing ir document writing... Kad ir koks
nereiklus useris vistiek kart nuo karto reikia ka nors sudetingiau su
kompu pasidaryt. O tada bac, spyga taukuota: RTFM arba $$$ meistrui.
Dazniausiai RTFM nepakanka - kol zalias tai nelabai ka ten supranti, o
pagal googla ka randi - nesigauna.

Na cia as is savo patirties. As linux'uose nelabai aktyviai krapstausi
n-iolika metu ir save laikyciau vidutiniu useriu, bet ir tai daug kyla
visokiu problemeliu.
Beje meistrui niekada nemokejau :) RTFFFFFFFFM taip ir anglu ismokau :)