Tema: Re: 11.04
Autorius: tomis
Data: 2011-07-28 23:30:00
Pagaliau prisiruosiau istustint USB ir susiinstalint is USB. Viskas praejo
sklandziai, uzsibootino.

Po keliu metu pertraukos nutariau pabandyt Linuxus vel. Esu nustebintas
padarytos pazangos. Anksciau tekdavo konfigintis IDE, kad galetum dirbt
normaliai, o dabar tai viskas po default daugiau maziau patogiai padaryta.
Aisku vistiek pagal save dar pasiderinsiu. Galvoju pereit kasdienio Linux
vartojimo tik vat kaip zmona ikalbint :/