Tema: Re: 11.04
Autorius: tomis
Data: 2011-07-29 23:01:29
Atrodo paskubėjau su įspūdžiais.
Pasikeičiau aplinkos kalbą į lietuvių. Vertimas į lietuvių kalbą jau akių
neberėžia, neblogai padirbėta.
Instaliavau Google Earth, Picasa ir deja šriftų problemos. Picasa dar
kažkodėl pelės koordinates blogai priima kai maximizinta. Tokios
populiarios programos ant gana populiaraus UBUNTU turėtų būt gerai
suderinta.
Printeris (Canon LBP2900) nenori dirbt nors lyg viskas gražiai
susiinstaliavo.
Savo delninuko su WM6.5 pagooglinus ir susiinstaliavus reikiamus paketus
kol kas nepavyko sync'int. (tik apie 30 min krapsčiausi)

Žodžiu naujam juzeriui, be to kad reiktų priprast prie naujos aplinkos,
dar ir iškart reikia išspręst krūvą smulkių problemėlių. Manau daugeliui,
neapsisprendusių galutinai, iškart fantazija atšoka.