Tema: Re: 11.04
Autorius: SKA
Data: 2011-07-29 23:58:59
na for browsing, e-mail, document writing, tai visiskai user friendly.
man savo desktopa, kad pasileist normaliai reiketu vel pakankamai
pasikrust. subtilus softai, aplikaciju wine pagalba subtilybiu
paleidimas, virtual box'u reinstall'as. padariau klaida, kad nutariau i
natty upgrade'a daryt, bo interface'as susiknises (vartoju macbuntu
tiurlinga), neveikia awake from suspend. ale jau bresta ta diena kai
reiks pasikrust geru pora valandu, kad viska i savo vietas atstatyt.
del zmonos, tai i buvuse jos vafline po win7 sukisau ubuntu su tuo paciu
macbuntu tiurlingu, pasinaudojus pora men. jokio diskomforto nejaute, o
beto kai gavo i rankas macbook'a tik apsidziauge, kad nejos pastangom
buvo pripratinta prie netoli identisko osx'o interfeiso.