Tema: Re: kaip virtualiai apjungti daug PC?
Autorius: Nerijus
Data: 2010-03-15 14:44:41
On 03/14/2010 02:47 PM, Liu wrote:

> Tai pasakysiu kokia problemą sprendžiu.
> Renkuosi tarp:
>  a) Komplektas ant motininės Intel S5520SC
>  b) Keli komplektai su Intel Atom 1U Rackmount.
>
> Susumavus maždaug gaunasi vienodai tiek kaina tiek greičiu.
> Tik va klausimas buvo iškilęs, ar įmanoma "b" variantą taip virtualiai
> susumuoti, kad reikalui esant jis dirbtu, kaip vienas serveris.
> Jei įmanoma, tai tada atsiranda daug lankstumo galimybių renkantis "b"
> variantą.
>  - Nusprogus vienam iš "b" komplektų, sistema nesugriūtu, tik liktu
> silpnesnė.
> [...]

	Nu ash nezhinau kaip yra ish tikruju (ta prasme neishbandziau
praktishkai) bet kiek skaichiau vmware dokumentacija, tai jie lyg ir
leidzia sukusrti viena virtualia mashina apjungiancia keliu relaiu
mashinu resursus. Neturiu tokiu "galingu" kompu darbe laisvu, kad ta
galechiau praktishkai ishbandyti, todel lieka tik speliones.
	O del linko apie tai i vmware puslapi, tai reiktu atidziai perskaityti
vsphere visa dokuemntacija. Man ish jos lyg ir ishplaukia kad tokia
galimybe yra. Bandziau vasara praktishkai visa tai ishbandyt, bet su 512
ramo "servais" nesigavo. :-( Visos priemones tam kaip ir yra pas vmware.

	N. M.