Tema: Re: kaip virtualiai apjungti daug PC?
Autorius: Justas.p
Data: 2010-03-06 10:52:24
urandom wrote:
> Sveikinu, ka tik atradai cloud computing'a.
>
> O jeigu rimtai, siulyciau pasidometi VMWare Vsphere ir ju DRS (Dynamic
> Resource Scheduling berods).

Bijau kad isivelsim i labai didele religine diskusija, bet et, pabandom.

OP neatrado could computingo. Pastebetina, kad OP klause kaip sudetingas
uzduotis padalinti ant keliu kompiuteriu ir tai yra klasikinis HPC
apibrezimas.

Cloudas savo esybe neleidzia islipti is resursu, kuriuos sudaro cloude
veikiantis kompiuteris remu. Taciau cloudas leidzia atlikti real-time
arba beveik real time migracija tarp kompiuteriu kurie sudaro clouda.
Taip mes galime migruoti vis ant galingesnes ir galingesnes fizines
masinos, kol galiausiai atsidursim ant pacios galingiausios. O tada vel
pasistos klausimas kaip padaryti kad viena sudetinga uzduoti dalintusi
keli pc.

As nesu didelis VMWare megejes ir zinovas, taciau kiek mane apsvytino
VMWare puslapyje esantis DRS datasheetas:

           Resources are allocated to the virtual machine by
either migrating it to another server with more available resources
or by making more “space” for it on the same server by migrating
other virtual machines to different servers.

Matome kad DRS neleidzia islipti is vienos masinos remu.