Tema: Re: kaip virtualiai apjungti daug PC?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-10 23:44:11
"Justas.p" <jp@nospam.seminte.lt> wrote in message news:hn2r0j$c68$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal galima kokia nors nuoroda su aiskiu pasakymu, kad viena virtuali
> masina gali isnaudoti 2 fiziniu serveriu resursus vienu metu pas VMware?

Nėra tokios nuorodos, nes virtualios mašinos yra motherboard-bound, t.y. jų migravimas įmanomas tarp branduolių procesoriuje ir procesorių vienos motinos ribose (nors paprastai to vengiama dėl NUMA penalty). Migruojant lauk į kitą motiną (serverį) būna kad ir minimalus, bet persijungimo momentas, kada mašina faktiškai neveikia (milisekundė ant geros aparatūros).

Tačiau: turint omenyje tai, kad VM'aras VSphere4 pasileido lockstep technologiją, kuri ant bemaž idealiai identiškos įrangos (įprastu atveju tie patys procesoriai kepti per tą pačią kaukę) sugeba sukti šešėlinę mašiną ypač aukšto patikimumo sistemoms, nedyvai, jei VM5 platformoje pamatytumėme ir VM'ų faktinį vykdymo resursų išsibarstymą per kelis serverius gyvai. Su sąlyga, kad tarp serverių pralaida ne prastesnė, nei tarp procesoriaus ir atminties :-) Aš taip jau įsivaizduoju optikos lizdus greta +12VSB 2x4 jungties ant motinos ;-)

Beje, kaip visada visa diskusija eina paperdimu į upelį, nes autorius nenurodė savo poreikių. Kas ten žino, kur pas jį butelio kakliukas ir kaip jį šalint reikės už kokio studento pinigus... ;-)