Tema: Re: Didele problema.
Autorius: Tadas Kvedaras
Data: 2009-11-20 08:39:14
Viskas yra galima. Čia iš windozės atėjo tas blogas įprotis reinstall
windows, jei kas nebeveikia.

Analizuoji sistemą (per logus) ir ieškai priežasties, atradęs priežastį - ją
pašalini. Analizę matau pradėjai, bet rezultatų nedaug - būna ir taip.

Iš viso aukščiau spamo - matau, kad serveryje laikai svarbius duomenis
(įmonės www irgi galim laikyti svarbiais duomenimis), o nedarai backup ir
neturi sistemos aprašymo (antraip baimės, kad perinstaliavus sistemą, kažkas
neveiks - nebūtų). Turi progą pasitaisyti.

Man pavojingai skamba tavo frazė "Kiek supratau is linuxisto, imete skripta
per www kazkoki, tas skriptas
susijes su kazkokiu portu.". Jei tai tavo administruojamas serveris - tai
turėtum žinoti kas ką įdeda ir kas ką daro.

Dabar dėl tavo problemos:
Panašu į tinklo kortą - žiūrėk dar kartą logus. Paprastai logai "kaukia"
(syslog, messages).
Rootkitai? Įsilaužėliai? - Nesamonė (čia greičiau kita problema, nei tavo
minima). Neatmesčiau tik DOS atakos.

Esmė: užfiksuok laiką, kada lužo (aš čia taip ir nesupratau, lužimas
perkrauna (priverstinai) tavo sistemą ar ne). Eik per logus ir žiūrėk kas
vyko per pastarasias 10 min (iki lužimo). Kai randi, bandai sutvarkyti arba
jei nesupranti log'ų postink čia - kolegos gal padės (jei esminę info
nuspostinsi).

Sėkmės

--
Tadas K.