Tema: Re: Didele problema.
Autorius: Levas
Data: 2009-11-20 00:50:23
nesamone tas usb hdd. Jis tik filmams laikyti. Rimtesniui reikalui jis nelabai. Gi pats sakei, kad useriu daug, kad www visokie, kad pastas.
Gi paciai sistemai prikelti nereikia shustro disko, paimk koki 40...60g srotini kieta diska, per ji instaliuok sistema. Kai viska sutiuninsi, perkelsi sistema i senaji diska, o srotinis liks kaip avarine kopija.

--
Bye, Levas