Tema: Re: Didele problema.
Autorius: oxygen
Data: 2009-11-19 21:20:15
normalus servas, veike kelis metus be priekaistu, HP 2.4/ 2gb/ 160gb
as suprantu, bet as neprofesionalas, tik vartotojas, kartais prisijungiantis
per putty ir zinantis kelias komandas. rimtesni darba man daro kitas zmogus.
Bet tik softwaras gali buti, ruteris keistas, servas su tinkleske keistas,
laidai keisti, tiekejo laidas atjungtas- tas pats viskas.