Tema: Re: Didele problema.
Autorius: Levas
Data: 2009-11-18 23:57:00
nu man kaip megejui atrodo, kad "useriai, pastas ir puslapiai" nelabai ir susije su "serverio perrasymu". Tai gana lengva padaryti kai OS versijos nelabai skiriasi. As apturejau zenklu upgreida http://www.vabolis.lt/2009/07/21/gal-naujas-kompas-siems-puslapiams/ ir taip downtime nebuvo labai ilgas.

--
Bye, Levas