Tema: Re: Disko suskirstymas Linux'e (žalias klausimas)
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-11 14:31:15
Laimis wrote:

> Ryškus offtopic'as: tikrink System Restore, Backup, Windows.old, nes
> tiek normaliai neužima, arba tiek softo jau yra nenormaliai virš
> „vidutiniškai“...

	Parashysiu kaip tas Bulka apie linuxa. Ash lameris juzeris, man
nushishvilpt ant to kur kas ten yra ir kas ijungta. Vat susidejau, nieko
nedariau ir uzhmushe jis man vynta. Ant XP taip neuzhmusha. Reishkia XP
daug geresne OS. O ka man dabar manualus kazhkokius skaityt po kelias
valandas? Chia gi ne Linux'as.

	N. M.