Tema: Re: Disko suskirstymas Linux'e (žalias klausimas)
Autorius: bullka
Data: 2009-11-07 21:58:34
Pabandžiau. Parodė, parašė, kad visi aktyvūs (dariau komandą dmraid
-ay). Tačiau partitioningo tools'ai vis tiek rodė toje particijoje
unallocated.

Gal kažką ne taip dariau. Bet kokiu atveju - panaikinau visus RAID'us ir
palikau du atskirus diskus. Įsidiegiau ir žiūrėsim, kaip eisis. Kol kas
pastebėjau, kad kraunasi lėčiau, nei buvo su RAID0 :(

Bet pasinagrinėsiu pirmiausia OS'ą.. ir kai suprasiu kas kur ir kaip..
pabandysiu vėl grįžti prie RAID.