Tema: Re: Disko suskirstymas Linux'e (žalias klausimas)
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2009-11-07 09:19:55
standartinis skirstymas yra

swap
/
/tmp
/usr
/home
/var
/boot

kartais dar /root

Bet, kaip žaliam naudotojui patariu tiesiog susikurti / ir swap partitionus
ir padirbėti su  tais. Vėliau matysi, kiek tau reikia vietos diske paskieti
kievienam partitionui.

Aišku, jei nori, gali susikurti LVM, ten paskirtą vietą gali vėliau
perskirstyti, bet jei tu žalias naudotojas, tai geriau savo pastangas
nukreipk kita linkme, nei partitionai :)

Daugiau:

http://tldp.org/HOWTO/html_single/Partition/