Tema: Re: Geriausias visu laiku televizorius!
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-09 21:30:53
Nu tai gerai, tavo citatoj rašo būtent apie aperture grille matavimo
metodiką, o kaip tada su kitais dviem variantais? Ir kaip net ir
pirmasis paneigia tą faktą, kad visgi tam tikras vaizdo diskretizavimas
(netgi išmatuojamas ir įvertinamas konkrečiais skaičiukais) buvo?
Technologijos reikalas, kaip tie atskiri vaizdo elementai atskirti -
skystų kristaliukų ar plazmos celių ribom ar setkos pagalba? Galų gale
ir aperture grille variantu gaunasi pikselis, kurį horizontaliai
apibrėžia atstumai tarp juostų, o vertikaliai - elektronų spindulio
plotis. Beje, tuos pikselio dydžius ant monikų net rašydavo, tik telikam
tas parametras neypač aktualus buvo, nes TV standartas praktiškai
vienintelis tuo metu egzistavo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/