Tema: Re: Geriausias visų laikų televizorius!
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-31 22:39:36
On 2018-07-31 12:43, Lawrence Jamieson wrote:
> O ir pardavėjas galėtų išsitrinti galvą su savo tuo "visų laikų
> geriausiu" (net ir prieš 5 metus kai ką TV dar gamino, buvo ZT serija,
> geresnė už VT)

Na kam tu taip grubiai... Viskas ten OK parašyta, tik pamiršo įrašyti
"visų laikų geriausias 65", nes ZT serijoje 65" modelio nebuvo. Tai kaip
ir nėra labai prie ko prikibti.

Aš pats tada rinkausi ir ilgai abejojau, imti 60" ZT ar 65" VT ir finale
pasirinkau 65" VT. T.y. man jis iš tikro pirkimo metu buvo "visų laikų
geriausias".