Tema: Re: Geriausias visu laiku televizorius!
Autorius: Bronco
Data: 2018-08-09 19:17:31
On 2018-08-09 16:41, Zhiniukas wrote:
> CRT monitoriuose buvo pagrindinis parametras ne pikselis, o atvaizduojamo
> tasko dydis.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dot_pitch

The above dot pitch measurement does not apply to aperture grille
displays. Such monitors use continuous vertical phosphor bands on the
screen, so the vertical distance between scan lines is limited only by
video input signal's vertical resolution and the thickness of electron
beam, so there is no vertical 'dot pitch' on such devices. Aperture
grille only has horizontal 'dot pitch', or otherwise known as 'stripe
pitch'.

Žodžiu, įvyko tai, ką aš iškart prognozavau, jog dėl tikslių formuluočių
trūkumo daug kam ir CRT atrodys irgi iš pikselių sudarytas. Savo
pikselio apibrėžimą aš jau išdėsčiau ir jo kontekste CRT pikselių
neturi. Na bet jei yra noro, vadinkite tai pikseliais, man tai kas...