Tema: Re: Geriausias visų laikų televizorius!
Autorius: Sniegas
Data: 2018-08-09 15:26:32
Tamsta gal nustok kliedėti, o paimk padidinimo stiklą, įsijunk CRT ir
pažiūrėk. Yra RGB pikseliai, į kuriuos pataikius spinduliui jie pradeda
švytėti. "ekrano paviršiaus PASYVUS struktūros elementas" - čia visiškas
kliedesys. Jau net nenoriu su kietakakčiu diskutuoti. Ne spindulį matai,
o spindulys CRT sužadina ekrano pikselio švytėjimą, ir jis nėra joks
pasyvus. O tinklelis reikalingas tam, kad spindulys pataikytų į konkretų
pikselį nesužadindamas šalia esančių pikselių švytėjimo.
Yra trijų spalvų pikseliai, kurie pradeda švytėti pataikius elektronų
spinduliui į juos.