Tema: Re: Plazmos mirė ir grupė mirė
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-11-03 08:19:51
On 2017-11-02 20:54, Sniegas wrote:
> Kai juodas fonas mano LCD išjungia pašvietimą, taip, kad tokio vaizdo,
> kaip matėsi nuotraukoje aš su LCD nepadarysiu.

Na, jei nepastebėjai, tai spakaino darytoje nuotraukoje nėra visiškai
juodas fonas. Tad stabdyk ant kokio nors užrašo ir fotkink :)

Antra - tavo minimas pašvietimo išjungimas asmeniškai man yra viena iš
labiausiai užknisančių features pas LCD telikus. Kai sau prikau LCD TV
specialiai žiūrėjau, kad būtų galima išjungti tą nesąmonę.

Ir trečia - jei jau žinai ir matai kada tavo LCD pašvietimą išjungia,
tai reiškia, kad šviečia tas tavo LCD pilkai tai pzdc kaip :)