Tema: Re: Plazmos mirė ir grupė mirė
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-19 13:09:34
2017.10.19 12:08, Lawrence Jamieson rašė:

> Kaip ir nemeikins jokio senso teiginys, jog Dacia duster yra puiki masina.

tesiant diskusija reikia nusistatyt atskaitos taska: rollroyce ir
savininko galimybes ja nupirkti, jokios auto, vaz 2101, ubytas 530d ir
t.t. galima aisku ir idomesniu kombinaciju: senas premiumas ir jokiu
galimybiu ji islaikyt vs nauja dacia ir visos galimybes ji islaikyt.
arba galima dar poreikius pridet - komforto poreikia, patikimumo ir pan.

man, mano dabartinej situacijoj - butu svarstomas variantas pirkt nauja
kasikaju ar dusteri