Tema: Ats.: Plazmos mirė ir grupė mirė
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-20 00:49:48
Rusai sako - na vkus i cvet tovariščei net. O televizorius ir yra būtent
cvet.
Taip kad čia kiekvienas turi savo nuomonę ir neverta ginčytis, ar Kėdainių,
ar Panevėžio cukrus saldesnis.
Vasarą viešėjo pas mane vienas žmogus, namuose turi 50" Samsung plazmą,
pamatė pas mane 55" Samsung LCD, sako, labai gražiai televizorius rodo,
parduok jį man. Aš nuvažiuoju pas jį, man jo plazma gražiai rodo. Nuvažiavau
prieš porą dienų pas kitą žmogų, pas jį senas Sony LCD su lempiniu
pašvietimu - irgi vaizdas malonus, švelnus. Neverta ginčytis. Galvojau mirus
grupė, pasirodo plazmofilai nemiršta.

"Bronco"  parašė naujienų news:osavmo$k5u$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-10-19 10:21, fenix@w wrote:
> priekaistu vaizdui turiu labai mazai savo naudojimo rezime.

99% žmonių neturi jokių priekaištų savo televizoriams, nepriklausomai
nuo TV technologijos ir kainos. Pas likusį 1% žmonių TV sugedo ir jie
ieško naujo :]

Visi šitie bazarai, ale "man rodo gerai/blogai/puikiai, nematau
skirtumo, kam mokėt daugiau? ir t.t. ir pan...", tai tik foninis
triukšmas, neturintis jokios praktinės naudos jo skaitytojui.

Etaloninis vaizdo vertinimas grįstas ne subjektyviu empiriniu, o
moksliniu vertinimo metodu ir faktiškai susiveda į tai, kiek tiksliai TV
atkuria vaizdą, lygiuojantis į etaloninius vaizdo šablonus. Ir pofig,
jog kažkam tas etalonas asmeniškai nepatinka, nes jis mėgsta
ryškiau/spalvočiau/saldžiau ir t.t.. Jei į tokius subjektyvius dalykus
kreipti dėmesį, tiesos visai neatrasi.

O kai pasižiūri į laboratorinius bandymus, nustatant, kuri technologija
gali kuo tiksliau atkurti vaizdą, tada pamatai visiškai akivaizdžią seką
- LCD < Plazma < OLED.

Bet konkrečiai kiekvienam iš mūsų gali PATIKTI ir visiškai ne tas
vaizdas, kuris yra tiksliausias ir laboratorijose aprūvintas.

Lygiai tas pats yra ir su garsu ir su skoniu. Mes visi skirtingai
girdime, skirtingai matome, skirtingai skonius jaučiame. Plius, tam
tikrus jausmus vieni lavina, kiti tik jais naudojasi. Todėl beprasmiški
ginčai, nes visi sakome tiesą. Ir tas sako tiesą, kuris džiaugiasi pigiu
LCD, ir tas nemeluoja, kuris sako, jog ano paminėtas LCD yra šūdas, o va
jo OLED ar Plazma yra orgazmus unrealis :)