Tema: Ats.: Plazmos mirė ir grupė mirė
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-20 14:51:29
Aha aha, aš kalčiausias, kad plazmos išdega? Ar kad jų nebegamina...

"Exx"  parašė naujienų news:osc1fl$9qs$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.10.20 00:49, Sniegas wrote:
> Rusai sako - na vkus i cvet tovariščei net. O televizorius ir yra būtent
> cvet.
> Taip kad čia kiekvienas turi savo nuomonę ir neverta ginčytis, ar
> Kėdainių, ar Panevėžio cukrus saldesnis.
> Vasarą viešėjo pas mane vienas žmogus, namuose turi 50" Samsung plazmą,
> pamatė pas mane 55" Samsung LCD, sako, labai gražiai televizorius rodo,
> parduok jį man. Aš nuvažiuoju pas jį, man jo plazma gražiai rodo.
> Nuvažiavau prieš porą dienų pas kitą žmogų, pas jį senas Sony LCD su
> lempiniu pašvietimu - irgi vaizdas malonus, švelnus. Neverta ginčytis.
> [...]

ne plazmofilai, o tu čia nerealaus skonio ir šviesos dalba*obas. Tik tu,
o būtent sniegas / greenas/ lameris keisdamas vardus ir varto tas LCD/
plasmu ir oledu geriau / blogiau temas.