Tema: Re: TV iki 600Eur
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-03 14:34:41
2017.01.03 14:28, budulis vulgaris rašė:

> Nepasakok. su garsu ten mažiausiai variacijų. Kiša neperspausdami DD
> arba DTS ir tiek žinių.

garso lygis skiriasi - ir ne visada del pirato gaminusio relyza.
paleidus per kita irengini ar playeri viskas +/- normaliai buna, su
teliko playeriu kaip kada jam uzplauks.
garso efektai uzgarsinti, dialogai uztylinti. px kad teliko
garsiakalbiai gaidys - as nenoriu, kad sprogimas butu nemaloniai garsus,
o dialogus reiketu papildomai garsint. centrines kolonkes specialiai del
to as nezadu pirkt.