Tema: Re:Ats.: TV iki 600Eur
Autorius: Julius
Data: 2016-12-03 08:34:15
"Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> Wrote in message:

Va to tai nesuprantu. Aš asmeniškai džiaugiuosi savo plazmomis. Ir
 kai dar krautuvėj pamatau baisiai rodančius LSD, tai tik
 patvirtina mano pasirinkimą.
Nors nujaučiu kodėl tu taip elgiesi. Nes kai savo laiku neišdrysai
 įsigyti plazmos klausydamas gandų, dabar vis ieškai vaizdo
 kokybės. Bandai save apgaudinėt  kad jie rodo gerai, bet akys
 siunčia į pasąmonę signalus liepiančius ieškot ir ieškot. O
 protas nenori pripažinti prokolo.  Todėl ir ardaisi čia
 plėšydamas maikes save ramindamas.