Tema: Re: TV iki 600Eur
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-01 10:20:14
2016.12.01 10:14, Caponi rašė:
> Bijau sumeluot, bet man rodos jei nori geresnio už H6400/6500 tai reikia pirkt dabartinį min 7 klasės.
> Dar ne taip seniai tų H dar buvo įmanoma rast, kas būtų labai geras variantas :-)

geri, bet ne ant _tiek_ geri, tiesiog tada, kai pirkti buvo,
alternatyvos buvo brangesnes arba prastesnes uz ta pacia kaina. rinkausi
koki menesi pisdamas smegenis visiems konsultantams paeiliui. uzkliuvo
dar kazkoks filipsas su ambilight ir lg su ips matricom 650 ar 730 lyg.
didesnis 48h6400 is inercijos buvo nupirktas tevams, nes klause tokio
pat patarimo, kokio as ieskojau - "gero teliko"