Tema: Re: TV iki 600Eur
Autorius: Satrapas
Data: 2016-12-01 19:09:34
Pries pora menesiu panasiam bisky mazesniam atstumui (~2.5m) paemiau
55h6400.
ziureti hd gal net ir 60 nemaisytu :) vaizdas mane tenkina. visam kitam sd
shudui tai ir 55 per didelis :)
jau buvau apsisprendes jaigu negausiu samsiaus,buciau emes LG 55LF652.
Nu ten tipo ips ekranas,bet buciau gal nenumires.Nesu labai priekabus
vaizdui.Kodel sitie du gamintojai?
Tai del topaties aipitv :)
Siemetiniai modeliai kazkokie apkarpyti, brangus, samsius ten kazkokiu puliu
su iptv turi,Lg vobshe turi vos ne nuo 8 serijos ziureti :)