Tema: Re: nusipirkau kotedza - reikia nuosirdaus patarimu ar statyt bliuda ar uzteks IPTV?
Autorius: Rauberis
Data: 2016-11-15 15:49:47
Galesiu tiksliai paziuret namuose, kurie addonsai maziausiai gliucina ir
daugiausiai variantu siulo, bet pagrindiniai yra aprasyti ir aprasyta kaip
juos instalinti cia:
https://seo-michael.co.uk/the-best-movie-add-ons-for-kodi/

addonsu populiarumas pagal userius
http://www.wirelesshack.org/top-best-working-kodi-video-add-ons.html

Geras saltinis su addonsais cia:
http://bestforkodi.com/top-10-movie-kodi-addons-2016/

Release HUB, Hevc Video Club

Rauberis

"Incognito"  wrote in message news:o0d156$k3t$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,

gal gali pasidalinti kokius KODI add-on'us naudoji online ziurejimui?

Dekingas.