Tema: Re: nusipirkau kotedza - reikia nuosirdaus patarimu ar statyt bliudaaruzteksIPTV?
Autorius: Rimas
Data: 2016-11-08 10:27:15
On 2016.11.08 10:16, Dovydas wrote:
> prikabinu playlista, bet man atrodo, kad kai ziuri per stalker portala
> (mag250 imtuva as naudoju), tai ten daugiau kanalu (~400 lyg raso, kad
> sarase...).
> plius archyvas veikia ir tokia kaipo filmu duombaze yra, na kur galima
> ziuret pasirinkus koki nori :)

Jo, pas juos ten sunku kitaip archyvą matyt. Arba Mag, arba per siptv
lyg veikia (yra pas juos palaikomų įrenginių sąrašas).
Užklausiau kažkada, kad padarytų android siptv laisvai instaliuojamą iš
play store, bet tik numykė: gal, kada nors ir pan...
Po default neleidžia instaliuot į telefonus, tabletus, visokius
kitaiskus androit tv box'us. Kuo jie skiriasi nuo kitų kiniečių - xiaom,
xtremer ir dar krūvos kitų gaidžių tai nežinau...

Nu dar per gosmart.tv, bet čia ir flash/web chuinia.