Tema: Ats.: nusipirkau kotedza - reikia nuosirdaus patarimu ar statyt bliuda ar uzteks IPTV?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-11-02 14:10:07
Kaip gali būti kabelio problema, jei pvz. pas vieną tiekėją Kinopokaz HD abu
kanalai vos eina, po minutės perjungiu kitą tiekėją - tie patys kanalai eina
vos ne idealiai? Išbandžiau gal 4 ar 5 tiekėjus, pasirinkau stabiliausią.
Man reikia, kad per MAG priedėlį eitų, ne per kompą.

"zZz"  parašė naujienų news:nvcd9j$ck5$1@trimpas.omnitel.net...

Koks IPTV tiekėjas?

Pačiam IPTV 5-14 Mbps, gali būt kabelio problema.