Tema: Re: Q: nusipirkau kotedza - reikia nuosirdaus patarimu ar statyt bliuda ar uzteks IPTV?
Autorius: Rauberis
Data: 2016-11-12 13:21:18
Labas, nors praktiskai neturiu laiko nei TV ziuret, nei IPTV, nei SAT, nei
GALA, bet statydamas nama, visus laidus susivedziojau ir visus variantus
pasileidau:). Pastebejimai: kadangi pas mane namie vis maziau kas rusiskai
supranta, tai Rusu kanalai beveik atpuola. Lieka Sky UK ir kiti, kurie
leidzia pasirinkti anglu kalba. Antras dalykas, visiskai nebeaktualu
pasidare, ziureti kazkokius filmus per sky action, sky drama, HBO ir tt...
Nes isijungi SAT, IPTV ir ten tuo metu rodo kazkuriuos filmus per viduri
jau, kiti jau besibaigineja ir tt.. Zodziu, turi sekti TV programas ir
taikytis prie konkretaus filmo rodymo laiko.  Vienintelis naudingumas visu
siu Vaizdine Medziagos saltiniu - tai sporto transliacijos (zinai konkretu
laika kada transliuos) ir muzika (kada beijungsi, vistiek per 20 kanalu rasi
kazka, kas tuo metu pagal tavo stiliu tinka ir groja), na gal dar pazintines
laidos, bet turbut cia jau daug patogiau GALA, kai gali laida atsisukti nuo
pat pradziu.

Taigi is savo pastebejimo, kaip aktyvus ir pakankamai uzsiemes zmogus as
dazniausiai naudojuos sitais saltiniais: GALA kokiom tai konkreciom laidom,
atsisukus jas nuo pradziu, retai is ju siulomu filmu kolekcijos kazka
ekspromptu paziuriu. Tada naudojuos filmu ziurejimu is savo servako, kur
guli atsisiusti filmai HD kokybes su garso ir subtitru takeliais (cia
dazniausiai), tada jei kazkoks naujas filmas pasirode torrentuose, kurio
neziuresiu kino teatre, o norisi paziuret tuoj pat, tai su 600mbit/sek
atsisiuncia per keleta min: 10-30MB/sek greiciu (velgi HD kokybes, nes kas
siunciasi didelius failus, tas turi placias slangas, vadinasi ir seedina
dideliu greiciu). Ant transmissiono nustaciau, kad baigtu seedint pasiekus
1:4 santyki, tad viskas automatiskai atsijungia.

Dar naudojuos KODI, kuris instaliuotas ant mano Androidinio TV priedelio
Himedia Q5 Pro, kai pasileidus ju addonsus, gali pasiziureti naujausius
filmus ir auksta raiskia tiesiog online, yra galimybe atsisiusti ir
subtitrus iskart.

Taigi isvada mano: IPTV, SAT skirta sporto renginiams gyvai ziureti auksta
ar SD raiska, klausytis muzikos (bet velgi pilnai galima ir youtube koki
playlista pasileisti su megstama muzija), na ir ivairioms pazintinems
laidoms, taciau ju nemazai siulo ir GALA su atsukimo galimybe. A, dar tiesa
ziureti multikus vaikams:)

Idomumo delei, kas labai megsta sporto laidas idesiu savo IPTV playlista is
rapid IPTV, kurio siulomu sporto kanalu kiekis tiesiog beribis: visa Europa,
JAV, Vidurio Rytai, Indija, Kinija. Ir tikrai jie kai kuriuos kanalus rodo
1920x1080 raiska na ir man netrukinejo, bet gal nieko taip ir nesu ziurejes
istisai 2-3val:)

Pagarbiai
Rauberis

"Kim_Kudi"  wrote in message news:nv7ubq$he$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,

seniau buvau isitikines, kad butinai statysiu bliuda, jau vesiuos
laidus pries tinkuojant, bet pradedu isiskaityt visus forumus ir
kazkaip zmones jau 50/50 linke tarp IPTV ir bliudo. Noriu paprastumo.
Aisku mokesiu ir TEO, kad vien del galimybes atsisukti filma ir del
Zmonos, kad jai viskas ten daug paprasciau, bet man reikia sporto
kanalu ESPN, NBA, HBO, SKY paketo ir t.t.

Siuo metu pradejau leisti m3u failiuka per VLC playeri per savo kompa.
Biski lagina, bet tikekimes, kad TEo sviesolaidzio uzteks.

Taigi - galbut isdiskutuotas jau klausimas, bet vistik: ar IPTV per LG/
SAMSUNGA  ar bliudas su LG/ Samsungu.

Man svarbu patogumas, kad isijungei, kad vartytusi greitai kanalai, kad
nereiktu failiuko kiekviena karta paleidineti, ka as pvz dabar darau
per kompa su VLC playeriu. Noriu paprastumo.

aciu visiems, nuosirdziai - tikrai!

Tomas