Tema: Re: Kas geriau "savalgo" IPTV?
Autorius: Rauberis
Data: 2016-08-19 11:24:24
Bet paziurek kokia struktura:) ; yra reselleriu tinklas, tai tipo pardavimu
vadybininku skiltis, kur siuloma dirbti pas juos, forumas didziausias, kur
is viso pasaulio jiems raso, is tu paciu Angliju, raso diedukai, Stevenai,
kad nemoka kur ta playlista padet, na zodziu isuke gera karusele, bet matyt,
kad uz juodus. Tik keista, kaip ju nesuvalgo provaideriai

Rauberis

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-08-18 15:45, Sunday rašė:
> O jei neidentifikuoji, tai px kad sumokejai? Babkes nuplauke?
> Identifikacija vos ne kaip banke saskaita atsidarant :D :d :D

Jo geras. Vagims turėtų būti kaip ir pofig jei už pavogtą daiktą vogtais
pinigais atsiskaito :) Nes aš niekaip netikiu, kad tie RapidIPTV
legaliai viską retransliuoja :)