Tema: Re: Kas geriau "savalgo" IPTV?
Autorius: Exx
Data: 2016-08-18 16:40:44
On 2016.08.18 15:59, budulis vulgaris wrote:

> Jo geras. Vagims turėtų būti kaip ir pofig jei už pavogtą daiktą vogtais
> pinigais atsiskaito :) Nes aš niekaip netikiu, kad tie RapidIPTV
> legaliai viską retransliuoja :)

tai čia savaime aišku, kad nėra ko tikėti, speju legaliai vien tik SKY
su visais GO kokia ~50 svaru menesiui kainuoja, o čia 10 baksu kone 20
paketu is viso pasaulio :) Bet vistiek tai TV ir rezultate turime
situacija, kad tu žiūri tik tai, ka tau TV pasiulo, o ne tai, ka tu nori
žiūrėti dabar. Savaime aisku tas negalioja Sport online transliacijoms.
Todel mano nuomone filmams, serialams ir dokumentikai geriau ne TV
translaicijos, o koks nors Netflixas, Amazon ar Hulu - nu ir dar kazkas
panasaus googlio chromecast - kas realiai yra videoteka.