Tema: Re: Kas geriau "savalgo" IPTV?
Autorius: Rauberis
Data: 2016-08-10 07:16:09
Isbandziau ir vakar. pasileidau per Smart IPTV apsa ant Samsungo J klases.
Na nemeluosiu - viskas veikia puikiai, as tikrai to nesitikejau. Gal koks
10% kanalu is 3900 kanalu neveikia. Sporto kanalu... As tokiu nesu niekad
girdejes.... Net specialiai ant bajerio adult channels perziurejau, yra
tokia atskira grupe, tai net ten is kokiu 30 - 20 veike... zodziu esu
nustebes. Va, kol neuzmigau LT-Nigerija kasi per JAV sporto kanala ziurejau.
Viskas ciki

Rauberis

"Icetom"  wrote in message news:nocg56$304$1@trimpas.omnitel.net...

Kokybiškiausiai turėtų rodyti leidžiant tiesiai per TV, bet reikia bandyti
ir žiūrėti kaip  vaizdo kokybė praktiškai...