Tema: Re: Kas geriau "savalgo" IPTV?
Autorius: Rauberis
Data: 2016-08-09 17:13:15
Tai va, as ant IPTV kiek vakar nakti kanalu isbandziau- visi rode, o kai
pabandziau per kodi, 2/3 nepasileisdavo: can't open source. tada atsidaro
langas su wrapper uzrasu virsuje, sukasi ratilai, tipo kazkas darysis ir
nieko... Kazkas man su ta wrapper programa ant mano androidines dezes
nepatinka. Ji skirta butent ant Kodi ziureti 4K video ir naujausias garso
technologijas, bet man ji kazka gliucina

Rauberis

"ROOTS"  wrote in message news:nochsq$41g$1@trimpas.omnitel.net...

Ai Kodi ant androido, tai jis ten gali ir luzinet. As Kodi ant win naudoju.
Ant androido naudoju IPTV, labai gerai sukasi.

"Rauberis"  wrote in message news:noaq51$ela$1@trimpas.omnitel.net...

Parasysiu ant dienu, jus man geriau pasakykit ar tiesiai ant samsungo TV
bandyt per smart IPTV programele ar ant Himedia Q5 pro- vieno galingiausio
siuo metu media grotuvo ant KODI ar tiesiog per IPTV programele is google
play?

Rauberis

"eMeR"  wrote in message news:no9s1u$37c$1@trimpas.omnitel.net...

budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt> wrote:
> Papasakosi kaip ten pas juo su stabilumu ir ar is tikrųjų rodo Sky
> Sports ir BT Sports HD :)

Sky Sports situacija ir man būtų įdomi.
--
R.