Tema: Re: Telikas tik su HDMI + IPTV + Lietuviski kanalai?
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-01-01 23:36:19
o koks softas sukas tam MAG TV valdymui?
As dabar po visu IPTV_playlisto_valdymo_programeliu+MX Player or
VLC/AcePlayer apsistojau ties Kodi, tai patogiau kazkaip ir maziausia
trukciojimu su HD
Tiesa kol zaidziu naudoju Edem.tv IPTV playlista, kodi turi savoi PVR IPTV
addon'a kuri reik tik ijungt papildomai, EPG rodo, irasymas neveikia. Po
pazaidimu su Kodi niekad prie MX Player negrisiu, Viasat Sport Baltic
ziurint su juo, neina niekaip deinterlace padaryt su HW/HW+ dekoderiu,
kodekas ARM 7 Noeon (pagal CPU, rockchip A21S idealiausias skaitos) ir
deinterlace galimas tik su SW (software) dekoderiu, dabar noriu tik susirast
koki Kodi addon'a kuris moketu EPG rodyt ir irasinet, bus tada lafa