Tema: Re: Telikas tik su HDMI + IPTV + Lietuviski kanalai?
Autorius: Rimas
Data: 2015-12-31 12:30:19
On 2015.12.31 11:20, nesvarbu wrote:
> per ta foruma  govi adminas dave visiem linka i gosmart tv kazkoki
> saita, prisireginus galima patestuot...jokio playlisto negavau (nors
> rasiau zinutes tam govi saite)..tam saite viskas sukasi
> web...paziurejau kanalu kokybe ...pabandziau kelis HD...uzteko, viskas
> per PC vyko
> P.S. bandes 2 servisus pries tai, ottclub ir http://iseehd.tv/, nei su
> hd kanalais nei su koybe problemu nebuvo, viskas sukos kaip bite
> P.P.S. dabar zaidziu su edem.tv, su FR serveriu HD pastrigineja, SD
> sukas kaip bite..itarima man kelia ir MX Player'eris reiks ji mest
> [...]

nežiūriu aš per tą gosmart, kokybė šūdinesnė HD kanalų.
Aš naudoju tik MX Player, visi kiti ant android'iniai kiek esu bandęs
daug blogesni. Man asmeniškai.

P.S. naudojuos tuo govi nuo 2012m. Dabar tikrai negaliu skųstis, nors
ankščiau tikrai būdavo bėdų su HD kanalais (net ir per PC žiūrint).
P.P.S dar turiu shura.tv Tas ir gerai veikia. Bet HD prastesnės kokybės.
Tai toks ale atsarginis var.