Tema: Re: Telikas tik su HDMI + IPTV + Lietuviski kanalai?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2016-01-01 21:17:24
girdejau kad mag260 su androidu pripazintas nevykusiu, 254 modeli bandziau ,
viskas gerai su juo

"YZF"  parašė naujienų news:n5iolo$jsb$1@trimpas.omnitel.net...

Na mano atveju, butent ant teliko reikia o ne kompo ar plansetes,

"The Set-Top Box MAG260 uses Android OS"

A20 Dual core Cortex A7, Android 4.2, S/PDIF, Composite AV, HDMI 1.4A,
USB 2.0 x 2, micro SD, Ethernet, built-in Wi-Fi

On 2015.12.25 07:33, Rimas wrote:

> Nu prasitestuot tai gali su kompu, plansete, dar telefonu pagaliau. As
> nesinaudoju tais MAG. Ilga laika naudojau ismaniam samso tv, tai hd
> kanalai
> trukinedavo. Pasistaciau siemet android tv box - tai kaip diena ir naktis,
> praktiskai viskas veikia idealiai. Buna biski, bet tikrai ne tiek, kiek
> budavo jei viska darydavo tv.
> Moralas - nezinau kaip tie MAG, bet realiai iptv uztektu turbut bet kokio
> android boxo uz 30-40€.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.