Tema: Re: Telikas tik su HDMI + IPTV + Lietuviski kanalai?
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-12-31 11:20:21
per ta foruma  govi adminas dave visiem linka i gosmart tv kazkoki saita,
prisireginus galima patestuot...jokio playlisto negavau (nors rasiau zinutes
tam govi saite)..tam saite viskas sukasi web...paziurejau kanalu kokybe
....pabandziau kelis HD...uzteko, viskas per PC vyko
P.S. bandes 2 servisus pries tai, ottclub ir http://iseehd.tv/, nei su hd
kanalais nei su koybe problemu nebuvo, viskas sukos kaip bite
P.P.S. dabar zaidziu su edem.tv, su FR serveriu HD pastrigineja, SD sukas
kaip bite..itarima man kelia ir MX Player'eris reiks ji mest naig nes ziuriu
nemoka deinterlace daryt su HW/HW+ dekoderiais, su software dekoderiu moka
:D bet tada strigineja