Tema: Re: 55-60" lcd display (aka dumb tv)
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-11 17:18:15
px tie irankiai. cia teliku tema :)
o i tema nieko gero kolkas.
monitoriu tokiu kokiu noriu nera irgi - visu refresh rate prie fhd
rezoliucijos yra 60hz max. 120Hz yra pavieniai modeliai, didziausia
radau 27" ir tai nebegaminamas samsung kazkoks.
o teliku refresh rate yra apgaule. visi tie 120/240/400 ir pan stebuklai
tera 'vidinis' teliko refresh rate, kuris pasiekiamas i signala
privarant papildomu frame. kazkokiam hakeriu-zaideju forume radau
sarasiuka is vos keleto modeliu, kurie priima realu signala 120 fps.
visi kiti priima max 60Hz ir poto jau viduj isdarineja bileka.
o jeigu neisdarineja, tai nelieka ir didelio refresh rate. tai zodziu
kolkas aklaviete, nzn ka pirt ir net ko ieskot.