Tema: Re: 55-60" lcd display (aka dumb tv)
Autorius: news
Data: 2015-09-10 22:39:11
On 10/09/15 22:06, CodeC wrote:
> jis su touchscreen'u gal?

touchscreenui reikalingas papildomas hardwarinis layeris, perkamas atskirai.

> kodel netinka?

netinka kam? darbui netinka, nes toki dideli pasidejus pries save kakla
paskaus sukinejant galva, o jeigu is toliau tai kokia prasme? Filmams
netiks nes nera Cinema mode, spalvos bus svelniai tariant "nelabai",
kalibravimo meniu nera. Nezinau ar palaiko 23,976 fps.

man tai filmai per paprasta 27" fhd monitoriu labai gerai
> ziurisi. tik kad mazas is toliau. tai kazkaip nemanau, kad tavo 55"
> rodymo kokybe kazkaip smarkiai prastesne uz mano monitoriaus.

na cia kaip kam, as dabar ziuriu i iMac 24" ir salia esanti Dell U2415.
Jeigu pertempiu video is Dell i iMac tai vaizdas smarkiai pagereja -
kontrastas, spalvos, gylis etc.