Tema: Re: 55-60" lcd display (aka dumb tv)
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-11 00:31:08
ka gali kompas priklauso nuo kompo :) nzn koks pas tave kompas.
tiesiog nera tokio poreikio - generuoti 120fps is 24fps turinio, nebent
turi toki turini su high speed camera nufilmuota :) tik cia jau speju
sustosi ne ties gpu galingumu, nes siais laikais tiek visi laisvai
parodo (realiai zymiai zymiai daugiau).
labiausiai tiketina kad neuzteks proco decodinti h264 1080p120 pvz ar
dar daugiau.
o siaip tai 60fps kolkas yra pilnai pakankamai, tiesiog nera turinio su
daugiau fps. tai pvz Kodi pakeicia gpu fps priklausomai nuo turinio fps
ir nuo pajungto teliko hz.
jeigu lcd 120hz tai padavus jam 24fps rodys idealiai. nereik nieko
koreguot. jeigu tv 60hz, turinys is gpu 24fps tai tam, kad parodyt
24fps, tv turi daryt 3:2 pulldown. pvz kai is br grotuvo ateina 24fps.
ka tam telikui daryt?:) tada ir matosi shudas ekrane. kai kalba apie
monitoriu, tai jis yra tupas daiktas. jis nedaro jokio procesinimo. ka
paduosi ta ir rodys. jei paduosi 24fps tai 60hz monikas rodys baisiai.
kai kalba apie TV, tai ten jau bbz kas ir kaip pridaryta. nes viduj dar
softas yra. kas kada ijungiama ir kada isjungiama. ir matomai skiriasi
tarp gamintoju. visokie 'true cinema' 'pure 96 hz' ir kitokios
nesamones, kurios is esmes reiskia ta pati.
pajungus kompa prie monitoriaus/tv, refresh rate gali keisti per OS
nustatymus, aisku ribotai priklauso nuo to, ka moka tv/monitorius.
tarkim mano monitorius ant fhd rezoliucijos moka 60,59.9,50,30,25 hz
rodyt. as nekeitineju hz ziuredamas filma. vlc softwariskai tvarkosi
visai neblogai. jeigu monitorius moketu 120hz rodyt, praktiskai butu
idealu, nes ant 60hz matosi vos vos zymus 'flicker' ziurint 24fps
turini. ziurint 59.9 ar 60 fps turini flicker efekto nera jokio, nes
nereikia softwariskai nieko koreguoti.
dainiushai, paieskok ten tarp nustatymu kazko panasaus. manau turetu
tikrai buti.