Tema: Re: 55-60" lcd display (aka dumb tv)
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-11 10:45:43
tai kai b nuo p neskiri ir butinai apie kazka pakalbet nori taip matyt
tau taip gaunasi - taip atrodo. jei skaitytum paraidziui, kaip parasyta,
tai suprastum, kad mane LCD *matricos* vaidzo kokybe pilnai tenkina.
tiems kurie tanke - spalvos, kontrastai, sviesumai, ryskumai ir t.t. cia
apie tai. netenkina i TV sukisti vaizdo apdorojimo, modifikavimo ir
iskraipymo softwariniai dalykai. rasiau - turiu 27" LCD monitoriu.
viskas butu ok, tik mazas, ir noretusi 120 HZ vietoj 60 HZ. viskas.
'uz monitoriaus kaina iseina OLED ar plazma tv', reiskia tik tiek, kad
ten bus kita atseit geresne matrica, kurios man nichuja nereik, su tais
paciais sukistais vaizdo iskraipymo trukumais. tipo grazesnem spalvom
rodys overscanintus interpoliuotus freimus. begu pirkt, nes vulgaris
liepe :DDD